«Старий міст» – перший стаціонарний міст Дніпра

Перший постійний міст у Катеринославі, який надійно зв’язав лівий і правий береги Дніпра, відкритий 30 травня 1884 р.

Даманський – острівочок рідної криворізької землі

Мікрорайон Даманський – острівець серед степу, який за сучасними багатоповерхівками і потужними підприємствами приховує історичні таємниці та природні дива.

Загадкова Вежа

Загадкова Вежа, яка залишилася від німецьких колоністів у місті Підгородне, має свою історію та легенди.

Задивилась набережна у Дніпро …

Мальовничі краєвиди набережної міста Дніпро.

Мерефо-Херсонський міст: залізобетонне мереживо над Дніпром

Залізобетонне мереживо Мерефо-Херсонського мосту – символ індустріалізації першої половини ХХ століття в житті міста Дніпра та регіону.

Нікопольський завод феросплавів

Історичній спадщині Нікополя позаздрить кожен, саме промисловість стала головним маркером міста, де впроваджують маршрути по об’єктах індустріального туризму.

Перше казенне підприємство м. Дніпра

Один із корпусів шовково-панчішної фабрики Катеринослава ще й нині можна бачити на проспекті Д. Яворницького.

Південмаш – фабрика найякіснішої техніки м. Дніпра

Історія найпотужнішого підприємства в ракетно-космічній галузі України – «Південного машинобудівного заводу».

Південне сузір’я Дніпра

Історія становлення та розвитку космонавтики в Українській державі.

Сто п’ятнадцять років дніпропетровському трамваю

З 1920 по 1941 рік трамвайна мережа міста суттєво розширилась і перед Другою світовою війною налічувала 12 трамвайних маршрутів.

Трамвай у Катеринославі: чудо технічного прогресу

У червні 1897 року в Катеринославі відбулось урочисте відкриття першого трамвайного маршруту.

Центральний міст Дніпра – шлях довжиною в півстоліття

Понад півстоліття тому береги Дніпра з’єднав міст, без якого неможливо уявити собі сучасний вигляд нашого міста.